Regulamin Wykonywania Tłumaczeń Przysięgłych
1. Postanowienia ogólne
1.1. Regulamin określa zasady świadczenia usług tłumaczeń przysięgłych przez Tłumacza Przysięgłego Języka Niemieckiego – mgr Marcina Fijasa.
1.2. Tłumaczenia przysięgłe świadczone są na podstawie przepisów prawa...
1.3. Tłumaczenia przysięgłe są usługami płatnymi, a ceny za poszczególne usługi określa Cennik dostępny na stronie internetowej.
2. Zakres usług tłumaczeniowych
2.1. Tłumacz przysięgły wykonuje tłumaczenia:
- Przysięgłe (oficjalne i urzędowe dokumenty, umowy, akta prawne, itp.)
- Zwykłe (tłumaczenia standardowe, np. dokumenty osobiste, listy, itd.)
2.2. Tłumaczenia przysięgłe są wykonywane zgodnie z wymaganiami prawa, a tłumacz przysięgły bierze odpowiedzialność za ich poprawność.
3. Zlecenie tłumaczenia
3.1. Zlecenie tłumaczenia może być składane osobiście, telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie internetowej.
3.2. Zleceniodawca powinien dostarczyć dokumenty do tłumaczenia w sposób czytelny i kompletny. W przypadku wątpliwości, tłumacz ma prawo poprosić o dodatkowe wyjaśnienia lub kopie dokumentów.
3.3. W przypadku tłumaczeń przysięgłych, zleceniodawca zobowiązany jest do przedstawienia oryginału dokumentu lub poświadczonej kopii.
4. Wykonanie tłumaczenia
4.1. Tłumaczenie jest wykonane w terminie uzgodnionym z klientem. Standardowy czas realizacji tłumaczenia zależy od jego objętości.
4.2. W przypadku tłumaczeń ekspresowych (wykonanych w krótszym czasie niż standardowo) obowiązuje dodatkowa opłata, zgodnie z cennikiem.
4.3. Tłumaczenie jest dostarczane w formie papierowej lub elektronicznej, zgodnie z preferencjami klienta.
4.4. Klient otrzymuje tłumaczenie przysięgłe w postaci podpisanego przez tłumacza dokumentu, który ma moc prawną.
5. Ceny i płatności
5.1. Ceny za tłumaczenia przysięgłe oraz inne usługi są określone w aktualnym Cenniku dostępnym na stronie internetowej.
5.2. Cennik może być zmieniany w zależności od rodzaju i trudności tłumaczonego dokumentu.
5.3. Płatność za wykonane usługi jest wymagana w terminie ustalonym z klientem. Możliwe formy płatności: gotówka, przelew bankowy.
5.4. W przypadku płatności przelewem, klient zobowiązany jest uregulować należność przed odbiorem tłumaczenia.
6. Reklamacje i poprawki
6.1. W przypadku jakichkolwiek uwag dotyczących jakości tłumaczenia, klient ma prawo zgłosić reklamację w terminie 7 dni roboczych od momentu odbioru tłumaczenia.
6.2. Reklamacja powinna być zgłoszona w formie pisemnej, zawierającej szczegółowy opis nieprawidłowości.
6.3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, tłumacz zobowiązuje się do bezpłatnej poprawy tłumaczenia.
7. Odpowiedzialność
7.1. Tłumacz przysięgły odpowiada za poprawność wykonanych tłumaczeń, zgodnie z przepisami prawa i zasadami etyki zawodowej.
7.2. Tłumacz nie ponosi odpowiedzialności za błędne lub niekompletne dane zawarte w dokumentach dostarczonych przez klienta.
7.3. W przypadku utraty lub zniszczenia tłumaczenia, tłumacz nie ponosi odpowiedzialności, chyba że wynika to z jego niedopatrzenia.
8. Ochrona danych osobowych
8.1. Zleceniodawca dostarcza dane osobowe dobrowolnie.
8.2. Tłumacz przysięgły przetwarza dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.
8.3. Zleceniodawca ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania lub usunięcia, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
9. Postanowienia końcowe
9.1. Zlecenie tłumaczenia oznacza akceptację warunków niniejszego regulaminu.
9.2. Regulamin może być zmieniany przez tłumacza, a zmiany będą obowiązywać od dnia ich publikacji na stronie internetowej.
9.3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
Kontakt
Tłumacz przysięgły: mgr Marcin Fijas
Adres biura: Kraków, ul. Fiołkowa 10/149
Telefon: 603 683 407
E-mail: german@poczta.fm